Yang benar tetap benar,yang salah tetap salah. Kaya dan miskin di hadapan keadilan adalah sama....dan Kebahagiaan terletak pada kemenangan memerangi hawa nafsu dan menahan kehendak yang berlebih-lebihan...."
............................................................................................................

wif my brO&my dAd@perdanaresOrt...


gambar ni aku ambik mse kt org wat fmly day kat perdana resort...sepuas hati aku bergambar mse kat sne..macam2 gaya.kalah ank2 buah aku..aku x sempat nk tangkap gambar ngan mak aku cOz malam 2 dia bertOlak ke n9 bg menghadiri majlis kOnvO adik ipar aku..gambar aku ngan abg aku ni aku ambik b4 dia msk dwn. gambar ngan ayah aku 2 plak aku ambik mse kt org nk check Out..ni je yg sempat aku uplOad tuk arini...sjsm....

2 comments:

Trendy Collection said...

cam kenal je baju tuh......xtggal ag kain serban die tu..hahahaha..

sjsm said...

hehee...biase la,fvret tdg 2...

Post a Comment

dari sudut hati..