Yang benar tetap benar,yang salah tetap salah. Kaya dan miskin di hadapan keadilan adalah sama....dan Kebahagiaan terletak pada kemenangan memerangi hawa nafsu dan menahan kehendak yang berlebih-lebihan...."
............................................................................................................

sOmething u MusT knOw..

dO u want 2 knOw sOmething?ermm...nOthing special benanya. juSt waNt 2 sHare it with all of u. last thuRsday i meet sOmeOne u knOw..His name is...Ala i call him 'pakcik' cOz umur dia dh dkt 35. lbh krg ngan Pak sdare aku..hehee......Dia punya fulname bia aku jela yg simpan lam peti sejuk kat umah..Tp yg 'baik'nya pakcik ni...mse mula2 jumpa pn dia dh mainkan aku...but when i think blk mmg ptt pn ye wat cam2 kat aku cOz lbh krg 4years ago pn aku dh pnah mainkan dia...balasan la ni. ha...tgk 2 la ble kt bt 'jht',xpyh tgu kiamat kat dunia pun kt dh dpt blsn drNya..ambik la iktibar dr pe yg terjadi...that time's aku x knl g ngan 'x' aku. mse 2 aku msh lg knk2 ribna. n satu g....adik yer keje skali ngan aku tp department len.papepun aku doakn yg terbaik tuk pakcik...'semOga Pakcik cepat bertemu jOdOh' n 'dpt laksanakan segala tggjwb dgn sempurna mungkin'. 'semOga pakcik sekeluarga sentiasa berada d bwh lembayung kerahmatanNYA..'..amin

2 comments:

Trendy Collection said...

ahem!ahem!..sap0 p0kcik tu????

sjsm said...

da la...nmenye 'b' jgk...tp dh 2a sgt la...x ngam..heheee

Post a Comment

dari sudut hati..